Faatasi ai ma nei tulaga, ua oʻo i le taimi e sui ai au mea faʻalogo

E pei ona tatou iloa uma, e sili ona aoga mea fa'alogo pe'ā fetaui le leo ma le fa'alogo a le tagata fa'aoga, lea e mana'omia ai le fa'alogo faifaipea e le fa'alogo.Ae a maeʻa ni nai tausaga, o loʻo i ai pea ni nai faʻafitauli laiti e le mafai ona foia e le debugging o le dispenser.Aisea ua faapea ai?

Faatasi ai ma nei tulaga, ua oʻo i le taimi e sui ai au mea faʻalogo.

Faatasi ai ma nei tulaga, ua oʻo i le taimi e sui ai au mea faʻalogo

 

Pe a le lava le tele o mea fa'alogo

E mafai ona suia tulaga fa'alogo i le aluga o taimi.Afai o lau fa'alogo e sili atu i tua atu o le tulaga muamua, o le leo o le fesoasoani fa'alogo tuai e "le lava", pei lava o lavalava e la'ititi tele e fa'amau ai fa'amau, e mafai ona e suia i se lapo'a tele.O le tele o mea i tua o taliga fa'alogo e mafai ona fa'amalieina mana'oga fa'alogo e o'o lava i tagata e matua'i tuga le fa'alogo, a'o le RIC fa'alogo e mafai ona sui i 'ese'ese fa'alogo e fetaui ma mana'oga o le fa'alolotoina o le fa'alogo.

 

Pe a le toe mafai e le fa'aitiitiga o le pisa o le fesoasoani fa'alogo ona fetaui ma ou mana'oga

Pe a filifilia e nisi tagata ua faaletonu le faalogoina o le AIDS mo le taimi muamua, Atonu e faatapulaaina i le paketi, foliga ma isi itu, o le filifiliga mulimuli o le faalogo AIDS e foliga lelei i se siosiomaga filemu, ae e le o se manatu i le pisa. siosiomaga, nofoaga faitele, fesootaiga telefoni, matamata TV ma isi.

I lenei tulaga, e tatau ona e suia mea fou.

 

A silia ma le lima tausaga le matutua o mea fa'alogo, e fai si taugata le toe fa'aleleia

O le a le umi e tumau ai se mea fa'alogo?O le tali masani o le 6-8 tausaga, lea e fuafua e tusa ai ma le matua matua o vaega faʻaeletoroni. O nisi tagata faʻaoga e manaʻomia le tausiga faifaipea mo a latou mea faʻalogo i le tolu pe fa tausaga, ae o nisi na faʻaaogaina sili atu nai lo le 10 tausaga o loʻo lagona pea le aafiaga e matua lelei. , lea e mafai ona fesootaʻi ma mea nei.

 

 

1.siosiomaga auaunaga

Pe sili atu le susū ma pefu lou si'osi'omaga?

2. Tausiga masani

E te fa'atumauina ea le fa'amama faigofie ma le tausiga i aso uma?

E te alu e le aunoa i le faleoloa e fai le tausiga faʻapitoa?

3.Clean metotia

Pe o tulaga masani lau galuega fa'amamā i aso uma?

O le a iai se fa'ato'ilalo ma fa'aleagaina le masini?

4. Eseesega Physiological

E sili atu lou afu ma gaosia ai le suauu?

E tele lau cerumen?

 

 

Matou te fautua atu e te alu i le faleoloa e le aunoa e fai le tausiga faʻapolofesa, ona toe faʻaleleia lea pe a pasi le vaitaimi o le faʻamaonia.A mana'omia le toe fa'aleleia, fa'amolemole fesili i le tu'umea e iloilo le tau.Afai e le aoga le toe faaleleia, e fautuaina e mafaufau e sui.

faalogo-2840235_1920

 


Taimi meli: Apr-03-2023