O le a se mea e tatau ona e faia e fesoasoani ai i tagata matutua e filifili mea fa'alogo?

 

mea fa'alogo

Na iloa e Simi e ono faaletonu le faalogo a lona tama pe a talanoa leotele atu i lona tama a o lei tau lagona e lona tama.

 

A fa'atau mea fa'alogo mo le taimi muamua, e tatau ona fa'atau e le tama o Simi le ituaiga o mea fa'alogo ma le tuaoi aua na ia fa'alogo e matua lelei lava.Ae ua ia lagona le le fiafia i ai ina ua uma ona ia faatauina ma tuu i luga.O le a le mea o faaletonu i le lalolagi?O le a se mea e tatau ona tatou faia e fesoasoani ai i tagata matutua e filifili mea faalogo?

 

Dosu'ega taliga fa'apolofesa

 

Siaki taliga o tagata matutua, pe afai o loʻo i ai se faʻalavelave faʻafuaseʻi, otitis media o loʻo alu ese pus, ona faʻafetaui lea o mea faʻalogo pe a maeʻa.

 

 

Taumafai se fesoasoani fa'alogo na'o oe

 

O nisi tamaiti e faatau sa'o mai mea tau fa'alogo mo o latou matua ae a aunoa ma le taumafai o tagata matutua, e matua fa'aitiitia lava le fa'aogaina.

 

 

Fa'apopole i le maua, fa'amoemoe o lo'o natia le mea fa'alogo

 

O le tele o tagata matutua e le mananao e faailoa atu i isi ua faaletonu le faalogo ma ua mananao e filifili se mea e sili atu ona natia.Ae o le la'ititi la'ititi o mea fa'alogo e masani lava ona fa'atapula'aina le malosi, e le talafeagai mo tagata matutua e matua'i faaletonu le fa'alogo.

 

 

 E popole i le tau ma filifili le taugofie

 

O nisi tagata matutua e manatu o mea fa'alogo e taugata tele, ma fa'atauva'a e fa'atau masini taugofie.Ua latou manatu ua lava le faalogoina o sina leo.Ae o le mea moni, o mea fa'alogo e le talafeagai mo latou lava e le gata e le mafai ona totogi mo le fa'alogo, ae fa'aleagaina ai le fa'alogo o lo'o iai.

 

 

E itiiti le iloa o mea fa'alogo ,ifa'amau ma fa'ataumea fa'alogo ma le le atoatoagaluega faatino

 

O le tele o tagata matutua e fiafia e matamata i le TV ma talanoa i luga o le telefoni i aso uma, ae o le filifiliga e le o atoatoa ona mafaufauina, e mafua ai le le lelei o le faʻalogo i le faʻaaogaina moni, e pei o le matamata TV, faʻalogo i le telefoni. mana'omia i le amataga o le fa'atauga actually.Our tagata fa'apolofesa o le a fautuaina atili fa'alogo fa'alogo mo tagata matutua .

 

 

 

 

 

O tatou Great-Ears na fa'alauiloaina se ituaiga fou o mea fa'alogo G28DC, fa'aauupegaina i tekonolosi maualuga, fa'alogo fa'alogo fa'alogo, atamai ma filifiliga numera fa'apea fo'i le tau fa'atauaina, faia ai se filifiliga e sili ona e fiafia i ai mo lau filifiliga muamua o mea fa'alogo.

 

 


Taimi meli: Apr-13-2023