E fa'afefea ona puipuia au mea fa'alogo i le taumafanafana a sau

 E fa'afefea ona puipuia au mea fa'alogo i le taumafanafana a sau

 

 

I le tau mafanafana ua lata mai, e fa'afefea ona e puipuia lau mea fa'alogo i le vevela?

 

Faalogo aidssusu-faamaonia

I se aso vevela o le tau mafanafana, atonu e matauina e se tasi se suiga i le leo o a latou mea faʻalogo.Atonu e mafua ona:

E faigofie ona afu tagata i le maualuga o le vevela ma o le afu e sau i totonu o le mea faʻalogo i totonu, e aʻafia ai le faʻatinoga o mea faʻalogo.

I le taumafanafana, o le a tatalaina le ea malulu i totonu.Afai e sau tagata mai le maualuga o le vevela o fafo i le maualalo o le vevela o totonu, , o le ausa vai e faigofie ona gaosia i totonu o le faʻalogo leo ma le taliga o le tagata ona o le tele o le eseesega o le vevela, e aʻafia ai le faʻalogo leo o mea faʻalogo.

 

E mafai faapefea ona tatou faia?

1. Ia fa'amamago au mea fa'alogo i aso uma ma fa'aoga se ie vaivai vaivai e fa'amama ai le afu mai luga o au mea fa'alogo.

2. Pe a aveese mea faʻalogo, tuʻu i totonu o le pusa faʻamago.E tatau ona maitauina afai e mou atu le keke faʻagogo poʻo le desiccant, ua le manuia ma e tatau ona sui i le taimi.

3. Siaki le paipa leo.Afai ei ai vai i totonu, aveese ma faʻafefe le vai i totonu o le paipa faʻatasi ma le fesoasoani a meafaigaluega faʻamamā.

 

Manatua e aveese au mea fa'alogo a'o le'i ta'ele, fufulu lou lauulu, pe aau.A mae'a, fa'amamago lou taliga taliga se'ia uma le susū ile ala taliga a'o le'i fa'aogaina lau mea fa'alogo.

 

Tetee i le vevela maualuga

E itiiti ni mea fa'aeletoroni e mafai ona tatalia le malosi o le la o le taumafanafana, fa'aumi fa'alatalata e mafai fo'i ona fa'aitiitia ai le ola o le pusa, fa'afefete po'o suiga vave i le eseesega o le vevela e ono a'afia ai fo'i vaega i totonu o mea fa'alogo.

 

E mafai faapefea ona tatou faia?

 

1 Muamua lava, e tatau ona tatou gauai atu i le tulaga o le fesoasoani faʻalogo pe afai tatou te i fafo mo se taimi umi i le vevela maualuga, e pei o le maualuga o le vevela maualuga, ona tatau lea ona aveese i le taimi, ma tuu i totonu. le nofoaga e aunoa ma le susulu o le la.

2. Pe a aveese le mea faʻalogo, filifili foʻi e nofo i luga o le mea malu i le mamao e mafai ai (e pei o le: moega, sofa, ma isi), ina ia aloese mai le paʻu i luga o le mea malō, ma na eleele vevela poʻo nofoa.

3. Afai e iai le afu i lima, ia manatua foi e faʻamago alofilima aʻo leʻi faia le taotoga.

 

 


Taimi meli: Apr-17-2023